Navigace

Obsah

Oznámení o elektronické podatelně

 

Elektronická adresa:

Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných Obecnímu úřadu Dolany – okres Mělník (dále jen OÚ).

E-mail: e-podatelna@dolany.cz

Pravidla potvrzování doručení datových zpráv: Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je: - datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena - identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou. Pokud potvrzení doručení datové zprávy na elektronickou adresu odesilatele nedojde, zpráva nebyla doručena.

 

Vzor datové zprávy

Vaše podaní (ev.číslo) bylo přijato dne (datum) k dalšímu zpracovaní.

 

Technické parametry

Technické parametry přijímaných datových zpráv: Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: pdf, doc, rtf, txt, xls, gif, htm, html, jpe, jpg, png. Velikost přílohy by neměla přesahovat 10 MB.V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný.

 

Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy

Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.

 

Vyřizování dotazů

Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu e-podatelna@dolany.cz  případně na poštovní adresu úřadu (Dolany 95, 278 01 Kralupy nad Vltavou).

 

Certifikované osoby

Seznam jmen oprávněných zaměstnanců OÚ, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:
Josef Dobš – starosta obce.
Kvalifikované certifikáty vydala První certifikační autorita a.s.

 

Seznam právních předpisů

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči OÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu: žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem, z podání však musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno, kdo jej činí a identifikace žadatele - elektronická adresa.
Podání podle zákona č. 71/1967 Sb., správní řád - musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno - viz výše.

 

Stížnosti, oznámení a podněty

Stížnosti, oznámení a podněty nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem, musí však být uvedeny kontaktní informace odesílatele, jinak je toto podání považováno za anonymní. Datové zprávy zaslané orgánům veřejné moci, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.